Bajrangi Bhaijaan bate recordul obtinut de filmul PK, al lui Aamir Khan

Postat de : admin Pe data de: 31 . 08 . 2015 Comentariu: 1 Hit: 905

Magia lui Salman Khan a făcut din nou minuni la box-office. Încasările acumulate de Bajrangi Bhaijaan în prima zi de la lansare au doboraât recordul de lansării de anul trecut al lui Salman Khan, Kick, dar şi recordul filmului PK, al lui Aamir Khan.

Cu cifrele din primul weekend, a doborât recordul stabilit de Dhoom 3 (versiunea hindi), care se ridică la Rs 97 crore, conform unui  raport Boxofficeindia.com. După opt zile, totalul încasărilor filmului s-a ridicat la aproximativ Rs 190 crore net. Bajrangi Bhaijaan a stabilit un nou record în a doua sâmbătă, întrucât filmul a acumulat aproximativ Rs 19 crore net, doborând recordul precedent, deţinut de PK, care a avut încăsari de aproximativ 17,25 crore net.

Bajrangi Bhaijaan a atins pragul de Rs 150 crore în doar cinci zile

Filmul, care a avut premiera pe 17 iulie, a colectat Rs 151.05 crore în termen de doar cinci zile de la lansare. Regizat de Kabir Khan şi co-produs de Salman Khan Films împreună cu Rockline Venkatesh, Bajrangi Bhaijaan este despre o legătură dintre o fată pakistaneză mută, portretizată de copilul-artist Harshaali Malhotra, și un bărbat indian, interpretat de Salman Khan.

Comentarii

Created On miercuri, septembrie 9, 2015 Posted By Pricope Mia Alexandra Comment Link
Ambele filme sunt extraordinare! Desigur, diferă subiectele. Ceea ce face interesant Bajrangi Bhaijaan este doza de realitate şi naturaleţe pe care o conţine atât filmul în sine, dar pe care o regăsim şi în interpretările actorilor. Ceea ce face PK interesant este subiectul un pic SF, numai bun pentru amatorii genului. Totuşi, curiozitatea, chiar dacă nu eşti amator de Sf-uri, te îndeamnă să-l urmăreşti. Cu toate acestea, Bajrangi vine cu ceva nou şi special: accentul acela, pus pe o problemă apăsătoare. pe o problemă care preocupă societatea. Cu atât mai mult, cu cât toţi ştim relaţia dintre India şi Pakistan. Acest lucru, cred eu, a fost un imbold pentru ca publicul să urmărească producţia.
1 - 1 din 1 articol

Lasati un comentariu